cause once a day your voice is everything i need...

 
Som vanligt bubblar skallen över med tankar när det börjar närma sig
sovdags, det kommer liksom på beställning.
Det är naturligtvis inte bara "dåliga" tankar.
Mycket framtidsdrömmar, allt man önskar ska hända och hoppas inte händer.
Rädslan finns alltid där, om att allt ska gå åt h*lvete.
Sen när har man fått vara glad, positiv och lycklig en längre period??
När ska det bli min tur? Att få vara så förbannat lycklig och sväva runt
på små rosa moln? Tusen frågor! Man kanske skulle ta kontakt med en
"spåkärring" :p
 
Näe, jag vet att jag förtjänar att må bra, jag är ingen dålig människa.
Det finns allafall miljoners triljoner som är mycket sämre än mig ;)
Så nån gång blir det min tur, att få vara sådär överdrivet löjligt glad
och nöjd över mitt liv.
 
 
Just nu så är jag glad över att jag har tak över huvudet, ett fast jobb,
fina vänner, bästa bonusfamiljen, mina älskade pälsbollar och fin fina häst ♥
 
Efter att ha kikat på avsnittet av P.A. så längtar jag faktiskt ut till stallet
imorrn och att få sitta upp på mitt busiga lilla guldlockiga rödfräs :)
 
 
Nä nu ska jag göra ett seriöst försök till att slå igen mina bruna och
få lite sömn innnan den rackarns väckaren ringer.
Slår på ett avsnitt av nån serie tror jag, det brukar kunna funka.
Japp så får det bli!
 
 
Godnatt alla rara sötisar!!!  :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0