Upside down...

 
Skum film, inte dålig men lite skum, och slutet var inte som man
trodde eller hoppades på men men, den funkade en söndagskväll
i gött sällskap iallafall :)
 
 
Nu tänkte jag krypa ner under täcket och slå på lite hoppande hästar
på svtplay en stund, är ju ledig imorgon också, och då ska jag sova ut!!
Ingen klocka ska ställas iallafall!
 
Sen måste jag in till stan och göra ett ärende innan jag beger mig ut
till finaste pollen som ska ridas, på tisdag får hon vila, eftersom jag jobbar då :)
 
Good nightsleep tightDon't let the bedbugs bite......
 
 
 
......But if they do...... then take your shoe, and hit them till they're black and blue ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0