Triss i damer.....

 
Imorrn blir det förmodligen många timmar tillbringade i stallet, Ska ta hand om både Astrid, Shira och såklart Dahlia och alla tre ska motioneras :)  Lisa åkte ner till skåne idag och Annika kommer hem imorgon natt? tror jag. Så jag har tre superfina pollar för mig själv imorgon, värsta lyxen ;)  Småtjejerna tänkte jag ska få komma ut en sväng och Dahlia ska trimmas i ridhuset. Hon ska även få hovarna fixade imorgon. Ska bli väldigt spännande och se vad specialsulan hon har på sig fram har gjort för verkan. Har ju kunna se lite grann under den och det ser då positivt ut iallafall :) Tur man har en "egen" seriös och superbra hovslagare i stallet!
 
Skulle ha varit iväg och bowlat med jobbet imorgon kväll men det blev inställt för att det var så få som hade anmält sig, tråkigt, men kom på att jag hade ju inte heller anmält mig, ooops :p

Funderar på att istället, om jag hinner, åka ner till Sundsvall på dressyr clinic med Peter Nordlander, om det finns nå platser kvar vill säga. Han har gett Sundsvalls fältrittklubb en clinic där intäkterna från entren går oavkortat till att dom ska kunna ersätta sitt ridtält som tråkigt nog kollapsade av massa tung snö, i slutet på december. HÄR finns inbjudan till clinicen och HÄR kan man läsa en lägesrapport. En väldigt fin sak att göra tycker jag! Bra Peter!!  Han brukar för övrigt komma till vårat eget ridhus i svedje och ha träningar. En väldigt trevlig prick :)
 
 
 
 
Shira Dala taggar till sin första hopptävling!
Fina Astrid och duktiga Lisa!! (bild lånad från Lisas instagram)
 
Och så min pärla ;)
 
 
 
Nu ska jag vila ögonen några timmar innan jag får åka hem ifrån jobbet, och försöka vara hyfsat pigg och utvilad imorgon!
 
HEJ!!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0