swosch...

 
Dagen har gått fort idag, nästan lite för fort, har inte riktigt hunnit med mig själv. Men har ju iallafall fått mycket gjort och det är ju åtmintone bra :)

Blev ju som sagt en lång runda med pollarna idag, närmare 2 timmar. Och vi hann precis tillbaka till stallet innan det var helt mörkt ute. Skönt ändå att det är ljust så pass länge nu, och bara bättre blir det ju :)
 
Sen åkte jag och Hanna upp till verkstan och snabbtvätta och städade ur min svarta pärla så nu är hon ren och fin och luktar jordgubb igen ;)  Dock blir jag så j*vla less rent ut sagt på alla förbannade katter som ska upp på huven på bilen och göra såna fina repor!!! Dom syns väldigt väl när den är nytvättad :(  Inge kul alls. Jag älskar mina egna katter och gillar ju katter i allmänhet, riktigt underbara djur, MEN tycker att dom kan ge f*n i min bil!!!  Tur att mina bara är innekatter! Dels för att jag inte vill ha dom ute på ett sånt här område som jag bor på, och dels för att det är så mycket katter här redan som springer och pissar och skiter överallt, i sandlådor, vid bilarna under cartporten, i rabatter OCH just hoppar upp på bilarna och gör fina repor!!

Vem är det som ska behöva betala sånt?? Jag själv? Eller ska jag stå och passa vid min bil för att se vad det är för katt och sen klura ut vem som äger den?? Funkar ju inte riktigt så!! Och man kan heller inte dressera katterna till att inte gå och göra sina behov på vissa ställen! Dom fattar inte sånt! Därför tycker jag att man borde tänka till lite innan man släpper ut sina katter hur som helst beroende på vart och hur man bor! Men det är min åsikt det!!! Punkt om det!!


Åkte iallafall och fick lite avkoppling under "solen" sen efter biltvätten. Väldigt skönt var det. Och jag totalt avgudar just det solariumet, skitbra är det!! Man ser verkligen skillnad, och det gillar jag :)
 
Nu ska jag krama kudden iallfall och ladda batterierna för morgondagens arbetsdygn!
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0