sweet love...

Ska byta om och dra iväg ut till stallet strax så jag hinner mocka
och fixa allt till 3 ev 4 hästar, innan Anders kommer (equiterapeuten)
klockan 15.
 
Har bara legat hemma och slappat tills nu, egetnligen finns massor
med vettigt jag hade kunnat göra, städa till exempel, men får väl ta
det ikväll när jag ändå ska roa mig med att tvätta.
 
Det var ju mycket mysigare att ligga på sängen och gosa med
mina små ♥ ♥ ♥
Dom vet hur man visar kärlek dom ;)
 
 
 
 
(bilden är tagen när jag kom hem från cypern, hade varit borta en vecka.
Kattskrället släppte mig inte en minut när jag kom ut till mormor,
som varit kattvakt, för att hämta dom, mysiga Myzak ♥♥:)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0