superlativ...

 
Helgen har varit klockren!
 
Är hur nöjd som helst med träningen för Yannic igår.
Har verkligen hittat rätt häst för mig och jag kan inte tacka
fam. Silfversten nog för att jag får ha henne som min ♥
 
Imorse red vi ut, jag & Dahlia, Ellinor & Falco och Hanna med Isi.
Hästarna skötte sig perfekt som vanligt, dock var dom väldigt
pigga och alerta alla tre, men det är ju bara kul :)
 
Sen har jag varit med Lisa och Karin till timrå en sväng också,
och hoppa/miljöträna Shira lite inför nästa helg när det är tävling där.
Måste säga att jag förundras över denna coola häst, Annika har
verkligen gjort ett riktigt kap. Hon bara knallar in där som om hon
vore 18 år och världsvan, dock blotta 5 år (som 4 eftersom hon haft föl)
Sen har hon ju en väldigt duktig och lugn ryttare på ryggen också,
Lisa har så himla bra hand med hästar, speciellt unghästar.
 
Strax blir det ev. en tur till stan och filmkväll med finis Anna ♥
 
 
Pusshej!!
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0