staring at the ceiling in the dark...

 
Avskyr att behöva kliva upp när man sover som bäst!
När andra får ligga kvar och gona gör det ännu värre!! Morr!
Det var så varmt och mysigt i sängen så när väckaren ringde
var det nära att telefon fick sig en flygtur, så mycket ville jag
stanna kvar i sängen.
 
Tur att man kan vila ögonen en stund på jobbet tills folket vaknar,
inte lika stor mysfaktor här dock :/
 
 
Har ett program på datorn som bråkar med mig, så sjukt irriterande
för det vill inte ens starta, och jag har inte gjort nå särskilt sen jag
använde det senast, dock är det ett tag sen men ändå...
 
får klura på det ett tag till......
 
 
GODMORGON!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0