nollfemfyrtio...

 
 
Yes, 05.40 ringer klockan! Jag får sluta lite tidigare imorrn bitti, så jag hinner med mig. Måste hem och svida om, kolla så mina pälsklingar har mat och packa ihop kameror och lite fika till mig själv, sen bär det av ut till Silfverstens. Karin ringde tidigare och sa att dom skulle ta med sig hästarna hem till sig idag, så då behöver vi inte åka riktigt lika tidigt imorrn. Det skiljer ju iallafall 20-30 minuter. Ska iallafall burna ut bilen till dom när jag är klar hemma och sen far vi till Timrå och hopplatävlar!! :)  Ska bli superspännande, även fast det inte är jag som ska rida så är jag nervös ändå. Och förstå vad Annika ska vara då, som inte ens är hemma när hennes häst gör sin tävlingsdebut :p  HaHa!! Det kan hon gott ha när hon drar iväg sådär till utlandet och gottar sig ;)
 

Om blickar kunde döda.........tur råttisen redan är "död" ;p
 
 
 
Godnattzzzzzz!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0