morsning!

 
Godmorgon?
Nää, det var inge kul alls att kliva upp imorse, som vanligt, men hey, jag är en trött individ ;)
 
Ligger i ass.rummet på jobbet och funderar. Lite jobbiga tankar, lite bättre tankar, men just nu är jag bara trött. Har inga bra serier att kika på heller, nästan alla har bara ett avsnitt kvar innan säsongsavslutning, kommer känna stor sorg! Men får väl leta reda på någon ny eller börja kika på filmer igen istället då. Tips på bra sådana tas tacksam emot :)
 
Just nu vill jag bara att klockan ska bli 16 så jag får åka hem och byta om och dra till stallet. Ska bli riktigt kul med lite träning idag, hopp hopp :)
 
 
 
 
 
Dahlias fina dotter, hon han hoppa hon ;)
Fina Duette med Lina Holmström i Falsterbo,
folksam scandinavian open för 5-åringar,
(lånad bild från stall Linells fb-sida!!)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0