MEN korkskalle!!!

 
Ibland blir jag bara så sjukt trött på mig själv!! Här har jag gått och irriterat mig på att jag inte fått svar på en vunnen auktion på tradera, och så visar det sig att säljaren har ringt mig ett flertal gånger! MEN vart?? Jo på hemnumret såklart eftersom det är det som står utskrivet på kontaktuppgifterna!!! Så det är alltså hon som har ringt och ringt och ringt, men som jag har struntat i att svara, eftersom jag trott att det är nån dryg säljare!! För det är inte många andra som ringer på mitt hemnummer :(  Såååå less just nu!! Hade kunnat ha prylen redan, men pga min egen idioti så får jag gott vänta för nu är säljaren utomlands. Såvida jag inte får tag på anhörig, då kan det lösa sig ändå. Men är det inte bra onödigt???!!! Nu är det skärpning från min sida, kanske ska ta och börja svara när det ringer :(
 
 
PUCKO MIG!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0