just do it....

 
Ganska lugn dag idag, lite omplaneringar men men vad gör det, finns ju fler dagar.
 
Hade tänkt rida idag, men surrade ihop mig med Hanna och vi bestämde oss för att löshoppa hästarna lite istället. Även Johanna hakade på med Josh och sen tog vi även ponnyplutten Cassie. Alla skötte sig fin fint.
Piece av kaka sa Dahlia! Hon är så duktig och rutinerad så det var inge nytt eller konstigt. Hon bara rullade på och skuttade så fint så. Hade lagt upp en serie med studs som hon fixade galant. Ändrade sedan om lite och gjorde en oxer av sista hindret och höjde upp lite grann, inte högt alls, runt 90 tror jag. Klockrent, men jag hade inte förväntat mig annat ;)
 
Funderar på om jag ska vara med på Yannic-träningen i helgen ändå. Hade först bestämt mig för att hoppa över denna gång, men nu har jag beslutsångest. Hanna skulle köra lite markarbete och frågade om vi skulle rida tillsammans, men jag har ju ingen vettig sadel än :/  Använder Annikas wintec sadel när jag rider ut och så men den är inge vindare att verkligen rida i, för mig alltså, den ligger bra på hästen, men jag tycker att jag inte får nån bra balans i den så därför känns det inte som om jag har nån större lust att träna med den. Och dressyrsadeln är ju heller inget alternativ. Kanske skulle fråga Emely om jag får låna hennes, men det beror på vilken tid hon själv ska rida. Jaja vi får se hur jag gör. Skulle ju vara ganska kul ändå :)
 
Imorrn får finisen vila iallafall eftersom det är jobb för min del. Och på onsdag kommer equiterapeauten och går igenom henne igen. Beroende på vad han gör så kanske träningen är att avstå ändå, så då slipper jag iallafall beslutsångesten över det ;)
 
 
Nu ska jag försöka sova lite så jag kommer upp imorrn, 05.30 ringer klockan!!
 
tjingeling!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0