I think about you every day...

Saknar henne, mitt ♥
Jag hoppas verkligen att nån människa med mycket kärlek att ge fattar tycker för henne snart så hon får komma till ett ställe där hon får det bäst, och kan leva som den lyckiga häst hon förtjänar att få vara, i resten av sitt förhoppningsvis långa liv! 

Just nu kan jag inte ens förmå mig att lyfta på luren och ringa och höra hur det är, om jag kan få komma förbi och hälsa på henne, klappa på henne, gosa med den mjuka mulen :( Hon står ju i ett stall inte ens en kilometer ifrån där jag bor. Det kanske är egoistiskt, men jag klarar det bara inte, för jag får så otroligt dåligt samvete. Har fått veta att hon står i en utebox och inte inne i ett stall. Alltså är hon ute dygnet runt, fast hon är klippt. Förvisso har hon täcken på sig, men ändå, hon har ju stått inne i stall tills hon flyttade i januari!! Och hon rids inte heller. Har blivit longerad nån gång. Jag vill bara gråta när jag får höra sånt. Hon var ju så fin när jag lämnade tillbaka henne, nu raseras allt ;(
 
sommaren 2011
Kommentarer
My Vestlund

fin bild!

Svar: tack så mycket, det är en favorit :)
susanne johnson

2013-02-19 @ 16:43:12
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0