i love sunshine...

 
Gisses vilket kalasväder det har varit idag, helt underbart!! Blev ju en uteritt på fina Astrid tillsammans med Ellinor och Falco. Skönt som tusan och solen värme härligt. Jag som vanligt hade på mig alldeles för mycket kläder och höll på att flyta bort. Har inte riktigt fattat än att det inte är -15 ute ;)
 
Dahlia fick gå en sväng i ridhuset, fin och trevlig som vanligt :)  Provade lite byten över en bom på medellinjen, och det gick väl sådär, haha, men det är nog piloten som måste vara lite bättre tajmad med sina hjälper också. Fast ett byte åt varje håll fick vi till iallafall. Sen träna vi mycket galoppfattningar från skritt. Måste få upp lite styrka där, men annars så :)
 
Nu ska det bli himla skönt med en dusch iallafall, sen får vi se vad det blir resten av kvällen. Nånting att äta kanske, hmm, känns överskattat, har ingen lust att laga nå mat, men kanske måste fixa nå så jag får nån matlåda till imorgon iallafall, ska jobba extra halva dagen då.
 
Få se om jag hittar nån ork!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0