i knew it...

 
Börjar känna av en lättare träningsvärk i kroppen efter igår, brukar oftast få det när jag inte har hoppat på länge :) Det gör mig dock absolut ingenting, för det var det helt klart värt!

Strålande väder ute idag igen, helt underbart. Känns verkligen som att våren kan vara på ingång nu, och vi är ju trots allt snart inne i mars månad så jag välkomnar den med öppna armar.
 
Ska kasta ihop nånting ätbart nu och sen dra iväg ut till bästa pollen. Ska se om nån har tid och fota oss nån dag här i veckan, och kanske filma lite. Idag blir det iallafall ett lite lättare pass i ridhuset. Jobbar 3 dygn den här veckan så dom dagarna får ju pärlan vila.

Har förresten beställt, oops, en grej till henne också som jag tror kan komma väl till pass. Har dock aldig köpt därifrån förrut, (utomlands) så vet inte alls hur leveransen är, och jag är inte bäst på tyska men google translate hjälpte mig lite grann iallafall :p  Tror nog det funkar bra. Halva priset mot här hemma, så det är ju super :)
 
 
Nu knorrar magen!  Hejhopp!
Kommentarer
Wilma & Emma

Vi har just nu dagens blogg där man kan vinna en länk inför våra över 500 unika läsare/dag. Desto fler som deltar, desto fler vinnare utses! Skulle vara superkul om du vart med! Kram! http://ziro.blogg.se/2013/february/dagens-blogg.html, Kram! :)

2013-02-25 @ 20:14:10
URL: http://ziro.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0