halvtaskigt morgonhumör...

 
 
Man kan ju inte bli annat än tvärsur när hemtelen börjar ringa tidigt på morgonen! Lyfter huvudet från kudden och ser att det inte är "nån vettig" alltså förmodligen en dryg försäljare eller liknande som inte ens ska få ringa eftersom jag har nix. Skiter i att svara, men den envisa jäkeln i andra sidan luren vägrar sluta ringa. Håller på att få nå bryt när dom gör så! Har god lust att ta telefon och kasta ut den ur sovrummet, men kommer på att om jag lyfter på telefon från hållaren så svaras samtalet...... ÄSCH skit samma, lyfter på luren och sätter direkt tillbaka den igen och det slutar äntligen att ringa!!  1-0 till mig!!  ;)
 

Nu ska jag slänga i mig lite lunch och sen dra iväg till morsans morsa och dricka kaffe!
 
 
HEJ!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0