get out of my head!!

 
Sablans huvudvärk!! Så typiskt när man planerar in saker men får ställa in för att orken uteblir eller som idag, skallebank from hell! Kände av dunket redan imorse, men efter en ipren så gav den med sig. Under tiden jag var i stallet började den sakteligen dock komma tillbaka och när jag sedan kom hem var det dags igen. En dusch och lite vila på sängen blev min egen ordination. Irriterande är dock vad det är!!
 
Stallet gick iallafall bra och ridpasset på Dahlia gav som vanligt ett lyckorus ♥
Imorgon har jag hand om fina Astrid igen också och då har vi planerat in en uteritt med Ellinor mitt på dagen och Dahlia får gå ett pass i ridhuset igen. På söndag kör vi lite hoppning för Annika, och det ser vi fram emot, skoj :)
 
För övrigt så blev reaktionen precis som jag hoppades på idag när Annika fick se Dahlia och speciellt bilderna :)  Här har det hänt grejer, var hennes ord. Blir så himla glad över att höra det!! Min fina tjej! ♥♥♥
 
Imorgon eftermiddag/kväll blir det iallafall eventuellt lite bus, om jag så ska knappra piller hela dagen!! Men nu ska jag sova bort det här discodunket ut ur huvudet!!
 
Godnatt!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0