fettorsdag....

 
 
Eftersom jag var så pigg å alert (eller inte) när jag kom hem efter bion igår så var det inte direkt så att jag gladeligen ställde mig och gjorde mat för att kunna ha med mig till jobbet idag. Det fick helt enkelt bli en filtallrik med havrekuddar till lunch, vilket funkade hur bra som helst, och sen hade jag tänk äta detsamma fast med müsli till middagen, bara det att den glömde jag ju såklart i butiken!! Så det fick bli till att beställa flottmat idag helt enkelt, men det funkade ju det också, en pizza satt gott i kistan där vid 19-tiden.
 
Nu börjar jag faktiskt bli trött så det ska bli skönt och lägga omkull sig på kudden strax.
 
Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp dagen imorrn? Skulle behöva en sväng till stan och leta födelsedagspresent. Sen ska jag ju träna kl 17 men innan det ska jag hinna rida Astrid också. Lägger jag på en rem så lär det inte bli nå problem. Det är det där med presenten som grämer mig! Har ingen aning om vad jag ska köpa riktigt :/
 
Bli ensam på träningen imorrn iallafall. Vill inte vara med i de andra hoppgrupperna då jag känner att det blir så lite tid och focus när man blir många. Två räcker gott och väl för mig, men Hanna som jag brukar rida med är hemma och blir firad imorrn eftersom hon fyller år :)
Så det blir alltså jag och Dahlia ♥ imorrn, och vi får ha bästa Yannic alldeles för oss själva, inte mig emot ;)
 
Nää dags att sussa lite, och ladda batterierna inför morgondagen!
 
Tjingelingen!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0