feeling good, feeling lucky...

 
 
Mestadels latat mig idag, eller ja, på förmiddagen iallalfall. Vid 15-tiden drog jag iväg hem till Helena på kafferep och massa surr, lika mysigt som alltid. Sen tog jag med mig Hanna och åkte till stallet. Mockade och fixade allt till finaste trion sen gick jag ner till ridhuset med bästa och snyggaste (tjej)fuxen i hela stallet ;)  Har sagt det massor med gånger och kommer nog tjata om det massa massa mer också, men åååh vad jag avgudar denna polla ♥

Hon är ju så rolig att rida!! Varje pass!
Aldrig nå tjafs, hon tycker det är superkul att jobba helt enkelt. Jag känner mig helt överväldigad av detta lyckorus som bara forsar igenom kroppen när jag tänker på att just jag får ha och ta hand om henne! Hon är en pärla!! Och jag tror att jag kommer kunna utvecklas och ha så kul med henne! Älskade Dahlia  ♥♥♥
 
Imorrn är dagen späckad!! Jag har lovat att jag ska åka hem till mormor och fika då min morbror är uppe och hälsar på. Sen måste jag in till stan en sväng och gå på apoteket. På hemvägen ska jag plocka upp Hanna från skolan och så drar vi direkt till stallet för en uteritt medans det är hyfsat ljust ute. Efter det så är tanken att vi ska åka upp till verkstan och tvätta min stackars saltiga bil, om det inte blir svinkallt och -20 förstås. Kanske kanske avslutar med en sväng i kärringgrillen också, vore najs :)
 
 
Hej å hå, Godantt!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0