det säger klick mer och mer....

 
Jag måste bara få tjata av mig lite häst igen ;)
 
Jag och Dahlia var ju på uteritt med Lisa och coola Astrid igår, tog samma runda som i söndags när vi var ute med Ellinor och Falco. Haha är ju som tidigare sagt faktiskt glad att det händer lite saker när vi är ute med sällskap så jag får se hur hon beter sig. Igår mötte vi allt ifrån läskiga rådjur, till en traktor med rasslande snökedjor, samma dryga gläfsande hundrackare!! och träff med busiga lilla Filosofia :)  (som är en toksöt liten b-ponny vars gård vi rider över)
 
Dahlia som är dubbelt så gammal som Astrid skvätte lite både här och där, men ingenting överilat, förutom då hon såg rådjuret då, och hon tvärvände på en femöring och klämde mitt ben in i Astrid när hon for iväg, haha.
Men hon är ju inga problem att få stopp på som tur är iallafall. Astrid däremot, tror jag inte ens hann reagera över vad som hände eller exakt vad det var Dahlia tyckte var läskigt, hon bara är, så jäkla lugn och cool, gillar henne stenhårt :)
 
 
Fixade frissan på guldlock häromdagen också, kan inte säga att jag blev sådär superduper nöjd, men det blev iallafall en förbättring då hon var väldigt långhårig :)  Jätteduktig var hon iallafall, så ut som att hon tyckte det var riktigt mysigt med pyssel, och speciellt när jag tog i och kliade med naglarna i "hårbotten" av manen emellanåt, då njöt hon :p
 
Tog en före bild då, och tog efterbilden idag när den fått lägga sig lite :)
Tjusiga tjejen min ♥
 
före
efter
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0