black pearl...

 
Har varit och lämnat in min fina pärla på verkstan nu,
kamremsservice ska göras, yeah!! fattig tjej resten av månaden!!
Men det måste ju göras, vill inte ens tänka på vad det skulle kosta
att byta motor och hela kittet på den här bilen om remmen skulle paja,
när jag tänker tillbaka på vad den förra bilen (skrothögen) kostade mig
när kamremmen gick sönder på den  :/
 
Måste ta mig tid och tvätta min finis också, har varit dålig med det nu,
men så är det väl kanske på vintern.
Nu ser den dock ut som en isklump :(
I tisdags när jag var på jobbet så gick ju motorvärmaren hela dygnet, nå knas
med stolpen, och i vanliga fall tycker jag inte att det är nån nackdel :p
men nu när det kräksnöade hela dagen så blev det ju inte så bra av det hela.
Resulterade givetvis i is över precis hela bilen, jag kommer inte in i bakluckan
och kan heller inte tanka för jag får inte upp tanklocket då det är is över hela sidan :(
 
Tycker det är pinsamt att lämna in bilen när den ser ut så, men what to do?
Har ju inte varit varmgrader så det kunnat smälta och har inte haft tid att köra
in den i något garage heller, men den lär ju tina upp nu iallafall ;)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0