38 hours @ work...

 
 
Japp, gick på passet kl 17 och slutar igen på söndag morgon kl 07! Saftigt kan jag tycka men det får gå ändå. Har ju bytt pass från söndag till lördag eftersom vi ska ner till timrå på tävling på söndag med pollarna, så vad gör man inte  :)
 
Nu sitter vi och väntar på besök som ska komma med tåget kl 19 sen ska vi tydligen beställa mat hem till  lägenheten som dom hyrt över helgen. F*n blir flottmat igen, didn't see that coming!! 
Jovisst, kan man säga nej tack, eller ta en sallad, meeen när man bjuds på jobbet så ska man ju inte vara så svår :p   Nästa vecka jobbar jag ju bara onsdag på hela veckan dessutom, vilket betyder att jag ju faktiskt har massor med tid till att springa på gymmet och bränna bort flottet  ;)
 
 
Har iallfall hunnit vara ut till min skimmrande snyggfia idag. Blev en premiär uteritt för oss utan sällskap, Och det gick ju super det också :)  Lite tittigare och sprättigare, men va fasen, det är ju kul när hon är vaken ;)
 
 
Nu ska vi ut och röra på oss, och jag ska passa på att svänga förbi ica och hämta ut mitt paket :)
 
 
 
tjohejs!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0