3 månader...

 
 
Så otroligt kul att det verkligen går att se så stor skillnad på min lilla prinsessa. Bra mat och motion är ju A och O och det måste jag säga är precis vad hon får. Vårat silage kan till och med vara lite "för" bra ilband, hästarna lägger på sig ganska fort när dom får det, men enligt analyserna så är det ett jättebra näringsrikt foder :)

Och motion får hon ju också, så varierad som möjligt. Försöker blanda allt i lagom dos, dressyr, lite hoppning, arbete utan ryttare, och mycket uteritter :)
 
Här är tre bilder ifrån när jag fick hem henne och till nu, att hon är klippt gör ju mycket för ögat också, men visst ser man skillnad på kroppen :)  Underbara häst!! ♥ 
 
2012-12-17
 
2013-01-21
 
2013-02-21
 
 
Det är knappt så man kan förstå att det är samma häst tycker jag :)
 
 
Längtar till ikväll, när Annika kommer till stallet. Hon som inte har sett Dahlia på 3 veckor, förväntar mig reaktion, speciellt eftersom jag inte berättat att vi har rakat henne  ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0