utveckla eller avveckla??

min lilla hjärna går på högvarv mest hela tiden nästan twenthyfourseven
just nu, för som jag säkert tjatat om förrut, så är jag världsmästare på
att överanalysera och fundera sönder saker i molekyler.
 
Relationer i alla dess former!!
Vissa måste/bör man avveckla ibland för sitt eget bästa och mående.
Om man känner att man inte längre får ut nånting av en relation, eller om
det kanske står helt still, så kanske man bör se över om man ska
försöka gå framåt eller kanske rent utav avsluta, om det är så att den
suger energi.
 
Alla bra relationer, familj, vänner, kärlek osv ger ju nånting positivt!!
Om det är tvärtom, varför ha kvar den??
 
Oavsett vad så måste ALLA relationer vårdas och underhållas!!!
 
När jag tänker efter så har jag flera människor som jag känner att jag
står i just avveckla eller utveckla läget med, och det är ju då det som
gör att min skrumphjärna går på overload.
Vissa vill jag utveckla, men vet inte riktigt hur, andra funderar jag på att
avveckla, men kanske inte riktigt vill? Eller så är jag mitt vanliga godtrogna
klantarsle som ger "bara en chans till" flera gånger.
 
 
 
Hahaha, jag tror att psykoligi kommer bli ett spännande ämne
för mig att läsa ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0