Pinky promise!

Hela julhelgen har varit hur trevlig som helst!
Gårdagen var riktigt kul, men lite lugnare än lördagens party, så jag undvek både blåtiror och bakfylla ;)

Vaknade pigg och fräsch med en riktig mysmorgon imorse, sen betades dagens to-do av och avslutades i soffan till typ nyss, vilket är alldeles för sent med tanke på att jag ska upp å jobba noll-sju-noll-noll,  typiskt mig :/

Så... imorrn är det jobb till 16.30 sen bränner jag ut till stallet å fixar allt. Får stressa på lite grann med det för sen ska jag på dejt med den finaste av dom finaste :)

Det känns som jag går runt med ett litet lyckorus i kroppen hela tiden nu, underbaraste vännerna får mig på topp!!! :)


Ja just, pinky promise?? Det är mina nyårslöften jag pratar om ;)

Pöss å hej
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0