lycka för mig är...

 
bland annat, att få höra att det går bra i livet för bästa vännerna och att dom är lyckliga.
Att få göra en god gärning för någon och verkligen se uppskattnigen lysa i hela ansiktet.
 
Eller som idag, när min fina fina polla fick hoppa lite, och man riktigt känner och ser
hur jävla kul hon tycker att det är, hon blir lycklig av att bara få se hinder och taggad
till tusen =)
 
Jag själv hoppar ju mer än gärna, fast med lite skräckblandad förtjusning.
Nu börjar jag faktiskt lita såpass mycket på henne att det har minskat min
hopprädsla mer och mer, och när jag dessutom ser hur glad hon blir över att
få skutta så glömmer jag bort att vara "rädd" och bara kör =)
 
Det spelar ingen roll hur mycket jag måste snåla, strypa och spara för att
få det att gå ihop, jag vill verkligen göra allt för att det ska funka.
Utan den där älskade gosmulen skulle jag inte ha nån gnista kvar, allt skulle
bara bli grått, tråkigt och trist.
 
 
Mitt ljus i allt mörker....
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0