Jingle fuckin bells!

Då var julhelgen igång på riktigt!
Jag själv kickar igång min arbetsdag om 4h, vilket ska bli jävligt najs!
Har ingen som helst jäkla julkänsla alls faktiskt, speciellt inte när det inte finns nå snö ute :(
Och det där familjära trevliga....ja med min dysfunktionella släkt så klarar jag mig bra ändå! Blir bara bitter när folk frågar varför jag inte firar jul med familjen, för då blir jag ju påmind om hur allting ligger till, och så orkar jag inte riktigt med den där "men stackars dig-blicken"

Jag har fantastiskt fina vänner som förgyller mitt liv just nu och en bonusfamilj som jag alltid är välkommen och medräknad hos, så jag behöver absolut inte tyckas synd om!

Det jag kommer sakna denna dopparedag är dock, såklart snön!, men också julmorgonsritten som vi har haft flera år i rad nu. Det är så otroligt mysigt!! Men i år så får pärlan vila, med pussar på mulen och massa morötter istället :)

Näe, dags å knoppa!

God Jul!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0