eight.months.later.....

 
Härom veckan sa en kompis till mig att  - du borde starta en blogg!
 
Hahaha, jag har ju redan en bortglömd (förträngd) ordbajsarsida :)

 
Anledningen till min långa "bloggarsemester" är många!
Bland annat så hände en hel del saker som vände lite upp och
ner på mitt redan tragiska liv.
Jag tappade gnistan totalt och till väldigt mycket, så att sitta framför
datorn och skriva ner all skit, som ingen ändå orkar läsa om, var väl inte
direkt något jag kände för just då.
 
 
Så hur ser allting ut nu då? Ja, jag har väl mått bättre, men jag börjar hitta tillbaka
lite mer och mer nu. Har både avslutat och skapat nya relationer, energitjuvar och
falska människor har sållats bort mer och mer.
Allting är inte okomplicerat (men blir det någonsin det?) helt och hållet, men jag
försöker hålla huvudet och hoppet uppe och ta en dag i taget.
 
Jag försöker och umgås med människor som får mig att skratta och må bra,
och det känns väldigt viktigt för mig just nu. Har även börjar fundera mer och mer
på saker som snurrat runt i hjärnan ett tag, och har nu kommit så långt som att
beslutat mig för att ta tag i införskaffande av mer info ;)
Tror att det kan bli riktigt roligt om det blir av,
och hittills så känner jag mig riktigt peppad.
 
 
Näe, det här var en tillräcklig update för nu. Det positiva med att jag inte babblat
här på ett tag är ju att det finns mycket att ta igen ;)      

trevlig första advent!!
 
 
 
HEJ!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0