dyka i fruset vatten?

tjoho, hade en kalaskväll igår!
Trevligt sällskap å allt som gör en kväll bra helt enkelt :)
Det enda jag hade kunnat skippa var mina två vurpor som jag bjöd på under
småtimmarna. Den precis utanför utgången till krogen var väl okej, folket hann
inte blinka innan jag var upp på benen igen. Det är iallafall vad mitt svaga minne
vill inbilla mig.
Den andra vurpan dock, kändes lite väl jävla onödig, jävla is säger då jag!!!
Skallade backen ganska rejält och kände hur dom teknade pippifåglarna snurrade
runt ovanför huvudet på mig :(
Sen var det igång, tur i oturen att jag fuskat med matintaget igår så det fanns inte
så mycket att få upp mer än två små cheeseburgare.
Men tror heller inte att jag hade blitt dålig alls om jag hade grundat bättre med mat,
(eller skippat den där shotten för mycket med ouzo)  i magen :/  
Jaja, ajjabajja till mig själv och skärpning till nästa gång ;)
 
HEJ!!
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0