Wherever you go, no matter what the weather, always bring your own sunshine...

Mina fina tjejer, så otroligt duktiga båda två idag!!  ♥ ♥ ♥
Som vanligt är det svårt att bara köra på och få till en bra rytm när man
rider Dahlia och har en galen Tummelisa som far som en tok fram och tillbaka,
upp och ner över hela ridbanan. Dom där bakbenen var mer i luften än på marken idag.
Men hon kämpar på och sköter det snyggt ändå fina Dahlia måste jag säga ♥  
 
Gurkan var riktigt trevlig idag hon också. Annika "lurade på mig och testa rida henne på
kandar, hjälp tänkte jag! Men det gick ju hur bra som helst, gurken verkade helnöjd med
det och sprang så fint runt runt :)  ♥ ♥ ♥
Så det kommer vi definitivt köra på flera gånger.
Tjusig som få var hon med kandaret också dessutom, såg ut som en riktig liten dressyrhäst :)
 
  
 
Imorrn blir det lite gymnastikhoppning för gurken ♥ och till helgen hoppas jag ev kanske kunna
frakta mor och (galen) dotter ut till svedje så vi får rida lite mer ordentligt, i ridhuset, med "barnvakt"  ;)

 

 
 
 
 
 
 
"Wherever you go, no matter what the weather, always bring your own sunshine."
 
Anthony J. D’Angelo
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0