sunday rainy sunday...

Vaknade på jobbet imorse till ljudet av ett totalt galet spöregn!
Kändes inte så jättekul med tanke på att jag, för det första hade morgonjouren
i stallet och skulle åka dit direkt för att fodra och släppa ut alla hästar.
Sen hade vi bestämt att vi skulle ha en "arbetsdag" idag för att fixa till alla hagar
och snygga till och säkra upp dom inför vintern.
 
Det gick ju bra, men efter att ha sprungit runt i stundvis hällregn, hagelskurar och
en s*atans massa lervälling, så kändes den varma duschen hemma som rena lyxen.
 
Sen var jag bjuden på middag idag också, kunde inte bli bättre för jag var vrålhungrig!! :)
Vääldigt gott var det, köttfärslimpa med potatis, brunsås och svartvinbärsgele ♥
Länge sen jag åt det, för det är inte direkt något som jag ställer mig och lagar till bara mig själv.
Finns så många maträtter som egentligen är så enkla men ändå såå goda!!
 
När jag kom hem igen så kikade jag på solsidan, and i just love it!!
Sen hamnade jag i sängen med datorn å gosiga kisselimissar ♥♥♥
 
 
Det var typ min söndag det :)
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0