Om nån kanske har missat det...

Så regnar det idag!! Återigen!!
Väldigt less på skiten nu! Dom hade ju gått ut med varning om snö, och ja visst det har ju snöat, men blandat med regn. Eftersom jag inte bytt däck än ska ska jag väl kanske vara glad över det, men! Om det nu ska komma snö så kan det väl få vara den där fluffiga vita fina snön som lägger sig som ett fint täcke och ljusar upp omgivningen istället,
inte sån här blaskskit!!

Kommer säkert klaga när den riktiga snön kommer också, över skottning och trafikkaos osv :p
Men jag måste säga att jag längtar ändå, efter årets första snöboll, snölykta, snöängel, att få slänga mig ut i backen på skidorna och rejsa fram i galopp med pollen i djupsnö :)


Men än så länge verkar detta hålla i sig ett tag till...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0