Monday Morning! Tänk rosa!

Har mycket skoj att se fram emot denna månad :)
Lite av varje, med början nu till helgen som kommer
då det är personalfest!
Vi ska bada pool & basta, äta god mat å dricka
njutbara drycker! Låter väl förjäkla gött, eller hur? :p
 
Känner mig lite sugen på lite rumpskakning så jag är nog
inte helt omöjlig om det skulle vankas en krogrunda mot sentimmarna.
Men vi får se, beror på vilka som följer med också, kommer finnas mindre
omtyckta (av mig) personer på plats, som jag inte har nån lust att
vandra ut med. But hey! Who the fuck cares about them anyway!
 
 
 
Nu ska jag ut till min donna ♥♥, hovis kommer idag och fixar tassarna
på madame, sen blir det nog ett pass på utebanan tror jag, om regnet
håller sig undan!
 
puss!
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0