life is ours, we live it our way...

 
Har varit ganska flitig idag, plockat undan här hemma, rensat, damsugit och torkat golv.
Helt sjukt vad man spar på idiotiska saker egentligen. Kastade bort 7 par skor idag tex.
Skulle kunna rensa bort sopsäckar med skit säkerligen om jag bara börja rota runt lite.
 
Sen var jag till stallet och pysslade med flickan min, red ett lite lättare pass idag eftersom
det blev ett ganska tufft igår när hon var så duktig. 
 
Efter det åkte jag och handla lite och sen hem och duschade och väntade på kaffebeök :)
Trevligt var det och gav sjukt mycket inspiration och till saker ;)
Det ska jag ta till vara på nån dag fram över!!
 
Imorrn är det jobb som gäller, och på kvällen ska vi på ölprovning :)  Fy fan va gött!!
Härnö hantverksöl är det som kommer och bjuder på provsmakning och info.
Ska bli så jäkla kul, jag som verkligen älskar öl!
 
Sen är det såklart massa gott käk också som chifen fixar:

Förrätt: Mustig kantarellsoppa !
Varmrätt: Portergryta, men rödbeta getostcreme. Ris!
Desser: Chokladkaka m. hjortrongrädde, kaffe
 
Jag kommer att må gott imorgon kan jag lova ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0