Flottiga fredag...

 
 
Sitter på jobbet och väntar på min pizzaaaaaaaaaa. Utkörning is dah shit!!
Ofta men, inte alltid, när jag jobbar fredagkväll, som jag bara gör en gång på 4 veckor,
så brukar jag lyxa lite genom att beställa mat.
Det blir lite som en kompensation när man vet att många andra precis avslutat sin arbetsvecka
och kanske sitter hemma och äter gomiddag med sitt gull, eller precis har landat
på förfesten av en grym kväll :)
 
Förövrigt satt vi och pratade öl för en stund sen. Åååååh det blev man ju inte alls
sugen av :/    Men den som väntar på något gott, har något att se fram emot,
och det har jag ;)
Förtäljer mer om det senare, nu kommer maaaaaaaaten snart :)
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0