Dag 10- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller arg...

Det där är en omöjlighet för mig att svara på!
Dels för att jag lyssnar på så otroligt mycket musik,
helst tjugofyrasju, men sen varierar det hela tiden.
Jag är allätare, även om jag mestadels är en rocktjej.
Men jag lyssnar sällan på bara samma genre hela tiden,
det kan vara om jag snöat in mig på nån särkild grupp eller
fastnat för en specifik låt, då kan dom/det gå på repeat länge :p
 
 
Nu går ju dom här ganska heta och har gjort ett tag ;)
Har alltid gillat och lyssnat på Takida, och sångrösten
gör sig lika på svenska tycker jag ;)
Dessutom gillar jag texterna, dom är fina, roliga, djupa, ja bra helt enkelt.
Pratar ju såklart om Stiftelsen!  Det är en grupp som gör mig glad, men som
jag kan lyssna på både när jag känner lycka, ledsamhet eller ilska.
 
 
Några favvos med grabbarna...


 
 
 
 
 
 
Ja det här är bara några!
 
 
Kom på en bra idë just nu faktiskt, men tar det i en annat inlägg  ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0