Dag 09- Något du varit stolt över de senaste dagarna...

Senaste dagarna......hmm, med risken för att bli lite tjatig om dessa donnor ♥♥♥
Men dom har jag verkligen varit stolt över under de senaste dagarna.
 
Gurkan var så fin i måndags när jag
tränade från marken, hon följde så
fint och var riktigt lyhörd ♥♥
              
 
Dahlia är så duktig som gör sitt bästa trots en sjövild fölunge som är i vägen jämnt.
Och för att inte ha blivit riden på (minst) typ 2 år så har hon hållt sig riktigt fin och
men märker hur välriden denna dam är sedan tidigare

 
Haha, måste få säga mina bullar som jag bakade på jobbet förra veckan,
blev jag lite stolt över, för dom blev både fina, goda & uppskattade :)
 

 
 
Och till sist faktiskt mig själv!!
För att jag lyckats sätta ner foten och tagit tag i vissa saker!
Och för att jag mår bättre igen, inte helt bra, men bättre :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0