Dag 08- Korta små mål för denna månaden, och varför?...

 
  • Försöka åka ut å rida Dahlia iallafall 2 ggr/veckan - för att hon ska få komma
    igång lite mer ordentligt så hon är hyfsat i form när hon kommer till svedje sen ;)


  • Har rätt mycket grejer för mig just nu känns det som - så att ta mig tid och andas
    kan ju vara en smart grej, så man inte får avsmak liksom, för jag gillar ju att ha
    saker att göra :)

  • Äta bättre än vad jag har gjort och gör, har fuskat en hel del på senaste :/
    Men inte genom att äta bara "skräpmat/utemat", för sånt äter jag sällan,
    men däremot, har det blivit mera av halvfabrikat och mackor.
    Så därför skärpning!! Och mer matlagning!!!

  • Tror inte jag hinner denna månad men inom en snar framtid...
    så skulle jag vilja hitta tid, om så bara för 1-2 dagar i veckan,
    så jag kan komma igång på gymmet igen!!
    Tror min rygg och bål skulle uppskatta det.
    Och benen/låren skulle behöva det!
    En hel fm, med först gym, sen lite simmning skulle vara önskvärt!!

  • Snåla snåla snåla!!!! Helt enkelt för att jag behöver spara pengar :)
 
Det där får ta och räcka :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0