Dag 06- Vilken är din favorit superhjälte, och varför? ...

Ja men såklaaaaart!! :)
 
Jag fördrev lite tid tidigare idag genom att spela ett frågespel på mobilen.
En av frågorna handlade om just denna hjälte, och som jag tittade när det visades!!
Jag följde serien slaviskt när jag var liten, å hade till och med en egen action-gubbe,
som såklart alla mina barbies var dökär i ;)
 
Adam: I am Adam. Prince of Eternia and defender of the secrets of Castle Greyskull.
This is Cringer... my fearless friend. Fabulous secret powers were revealed to me the
day I held aloft my magic sword and said... By the power of Greyskull! 

He-Man: I have the Power! Cringer became the Mighty Battle Cat,
and I became He-Man the most powerful man in the universe.
Only a few others share this secret... Our friends: The Sorceress,
Man-At-Arms and Orko. Together we defend Castle Greyskull from the evil forces of Skeletor.
 
Kommer ni ihåg introt!!!!!!  :)   Asbra juh ;)
 
Här har ni honom.....HE-MAN....typ exakt sån här figur hade jag,
fast min var lite valptuggad på ;)
 
Asså bara kolla, vad mer för förklaring behövs liksom, hahaha :)
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0