Dag 01- Ett nytaget foto av dig och 15 (o)intressanta fakta om dig själv...

Den här var knivig, hur fasen ska jag veta vad andra kan tycka
är intressant att veta om mig, jag är ju skittråkig, hahaha,
men jaja, vi kör väl och ser hur det går ;)
 
 
En nytagen bild, från i lördags innan våran
personalfest :)
 
  1. Gillar egentligen inte att vara med på bild, (speciellt när jag inte själv har kontrollen)
    oftast gör jag fula miner, eller gör mig till på nåt annat sätt, som ovan där
    det ser ut som att jag har nåt uppkört i ..... ja vi behöver ju inte gå in mer på det ;)

  2. Jag MÅSTE få lyssna på musik VARJE dag!!! Annars får jag spunk! :)

  3. Jag är lypsylberoende!! Får nästan panik om jag inte har smörjan med mig!

  4. Är i dagsläget 27 ½ jordsnurr ung, så är än så länge alltså långt ifrån bäst före datum ;)

  5. <----- Ett av mina turnummer :)

  6. <----- Ett till av mina turnummer, och en sak som jag tycker väldigt mycket om :p
             (i don't have a dirty mind, i simply have a sexy imagination)

  7. Jag är en ensamstående flerbarnsmatte.........till 3 fyrbenta kattlurvisar å en häst ;)  ♥♥♥

  8. Jag är en riktig hästnörd!! ♥♥♥  Stallet är min fristad!

  9. Mitt drömresmål, har sedan jag var pytteliten alltid varit Australien,
    men nu skulle jag även vilja åka till, England, Irland, Nya Zeeland och Island :)
    Ja och såklart the big one over there, Amerikat :)
    Och massa, massa fler ställen!

  10. Om jag skulle vinna 10 miljoner så skulle nog det första jag gjorde vara att
    köpa en gård på landet! Bygga ett fint stall, till mina 2 (minst) hästar.
    Jag skulle ha 2 hundar och mina katter skulle få världens största finaste
    kattgård, med lyx i överflöd (såvida det inte var alldeles riskfritt för dom att vara lös)
    Sen skulle jag passa på att resa till mina drömmars länder :)
    Och såklart massa massa mer, 10 mille är ju en slant!

  11. Jag älskar ÖL :)  Skulle gärna vilja åka på en ölresa också, eller kanske oktoberfest ;)

  12. Jag har skittaskigt självförtroende, men det är någonting jag jobbar på!

  13. Jag skriver med vänster hand men kastar boll med höger!

  14. Jag kommer troligtvis bli en typisk svennebanan när jag blir stor!
    Jag vill ha hus på landet, gifta mig och ha minst 2 kids, volvo har jag redan
    och katter, dock fattas hunden än, men det kommer när det finns bättre möjlighet :)
    ELLER...så blir jag en ensam galen kattkvinna, mohaha ;)

  15. Brunögd och blåögd! Har en tendens att vilja se det goda i alla, och lita för mycket
    på personer, och samtidigt har jag jättesvårt att lita på folk.
    knepigt va?





    Jag vette tusan om det där blev det minsta lilla intressant?!?
    But hey!! I did it!!   =)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0