390!

Japp om så många minuter typ sidådär cirkus får jag sätta mig i bilen och åka hem å göra HELG!!
Och eftersom jag har min supervecka denna vecka så är jag ledig enda tills på tisdag :p

Men nu är jag übertrött kan jag säga!
Har varit full rulle precis hela dagen. Började jobba som vanligt kl 7 imorse kom till "kontoret" vid 8. Språkade lite med chifen och åkte sedan iväg och inhandlade diverse ingredienser för dagens To Do!
Dvs baka kanelbullar :)
Gött som tusan var det å satt som en smäck i maggen vid 14-fikat :)
Det är riktigt roligt när man kan göra saker som blir så otroligt uppskattade. Tur mina chefer är riktiga gottegrisar ;)

Sen hann vi med en snabbtur till det där birsta också. Kom hem, kockade ihop middag, fixade lönerna. Fastnade i samtal i luren, gick på promenad i regnet! Å i skrivande stund ligger jag i sängen redo att sväva iväg i, förhoppningsvis, en skön sömn.

Men nä nu har jag plickat klart på de hära bokstäverna, ögonen går i kors!

Tack å hej!

Ps. bjuder på en frestande bild, men tänker ICKE tala om hur många av dessa jag har tryckt in i nyllet idag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0