1 oktober!

 
Vill påpeka att det är Bröstcancerdagen idag!!
Så jag ska tänka extra mycket på alla kvinnor
som råkat ut för denna fruktansvärda sjukdom!'
Gör det ni med!!
Apoteken, tex, brukar genom Cancerfondens rosa bandet-kampanj,
sälja sina rosa produkter som man kan köpa och därmed stödja
kampen mot bröstcancer.
Så om jag hinner (idag) ska jag
defenitivt kila in där och kolla om dom har nånting
man kan köpa sig för att bidra med en slant.
Ja bidra kan man ju såklart göra genom andra sätt också,
insättningar osv, men jag tycker det är superbra att dom
märker ut vissa produkter som man köper ändå för att man behöver det.
Jag som är en lypsyljunkie, brukar alltid köpa den rosa av försvarets hudsalva :)
Kostar 20 kr varav 2 kr går till cancerfonden!
 
 
 
 
Gå in och kika, dom har över 100 söta rosa produkter att välja mellan,
kommer garanterat finnas nånting som man ändå behöver, så varför inte
leta reda på ett ställe som säljer det i ROSA  ;)
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0