when you need it the most...

 
Har precis kikat klart på filmen TED och jag måste ju bara säga, vilken jäkla
guldrulle!!! :)
Precis vad jag behövde, en uppiggande skön komedi!
 
Jag skulle också vilja ha en magisk önskan just nu!
Eller egentligen skulle jag vilja ha minst 3, men skulle jag
bara få en skulle jag bli superlycklig!
Det skulle kunna lösa så mycket beskymmer för mig just nu.
Hjärnan håller på att koka över. Jag trodde att jag skulle få slippa
trubbel och grubblerier för ett tag nu, men icke.
Känns som om jag skulle ha en förbannelse över mig :/
 
Har svårt att vara rakt igenom positiv just nu (igen), och personer som har
svårt att acceptera det får väl backa undan då.
Kan folk inte ta mig med mina fel och brister så....ja jag är ledsen men det
är såhär det ser ut nu, låt mig vara då om jag uppfattas som inkorrekt i era ögon.
Det är nu det blir tydligt, vilka som sållar ut sig själva, det är inte jag som valt bort.
 

 
Shit the same!!!
 
Kungfilm vare :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0