Surprise!!!

Imorse, precis innan jag åkte iväg till jobbet, så kikade jag ner i brevlådan bara sådär i förbifarten.
Döm min förvåning när jag såg att det låg ett paket däri! Va?!?! Jag har inte beställt nå!! (Eller jo, men det kan omöjligt ha kommit redan nu!!)
Sen kände jag igen handstilen, och anade vem det kunde vara ifrån :)

Min otroligt fina bäste vän!!
Hon hade lagt på minnet, en sak som jag pratade om i somras, som jag letat efter febrilt överallt!!
Och såklart ett mysigt litet brev fanns däri också som värmde varmt och djupt i hjärtat <3
Jag fullkomligt älskar handskrivna brev!!
Så mycket mer personligt!

Det påminner mig dessutom om att vi faktiskt brevväxlade med varandra när vi var yngre, fastän vi bodde 200 m ifrån haha :)

Så vad fanns i paketet då?

Joooo........dessa!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0