Som en gummiboll...


Rund!!

Japp, känner mig som boll! Har vräkt i mig tacos ikväll. Gott som fasen, men man lär sig aldrig att ta sista tuggan i tid, så nu är jag så mätt så det nästan gör ont i magen :/
Och jag som tänkte lyxa med efterrätt, HA det kan man ju bara glömma!!

Fick iallafall planerade saker gjorda idag, dvs, att nu sitter vinterdäcken på transporten!! :)
Så imorrn styr vi iväg finkan å hämtar pollarna som planerat :)

Sen fick Annika rida Gurkan en sväng idag, så fin så, duktiga flickan! <3
Alltid kul att se nån annan rida sin häst. Och så kul att få höra åter igen att man gjort ett bra jobb med henne.
Det är säkert två år sedan som Annika red gurkan senast, och hon sa att det var en väldig skillnad, då blir man så himla glad, och kan sträcka lite extra på sig över att man lyckats med någonting bra :)

Nu ska jag nog skicka igång en film, sen om jag nog ge mig ut en sväng, om jag orkar ;)

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0