inkommande...

 
Ja men helgen såklart!! Underbara ledig helg!
Planerad, inte in i minsta detalj, men lite grann iallafall :)
Imorrn ska vi ev åka och hämta de 45 säckarna med spån som vi var och packade idag.
Blir nog några till eftersom säckarna tog slut idag och det finns lite spån kvar.
 
Sen ska jag byta däck på Annikas transport imorrn också så vi kan köra ut fina Dahlian och bäbis
ut till svedje på lördag och skutta lite. Kommer bli både superkul men också lite nervöst
eftersom både Karin och Lisa kommer vara med, och jag är som jag är med mitt självförtroende.
Men jag får skärpa till mig och försöka vara positiv och tro på att allt kommer att gå fin fint :)
 
Sen är det annat som står på agendan också, lite smått och gott sådär :)
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och dra igång en film, som jag förmodligen kommer somna till,
men vad gör det, "jag har ju hela helgen på mig"  att se klart den ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0