Inget ont som inte för något gott med sig....

Det kan vara lite både och det där!
Att må dåligt över någonting och inte kunna sluta älta det är svinjobbigt!! Samma sak att inte kunna sova ordentligt eller äta rätt. Men det där med maten har iallafall resulterat i ca -2 kg på en vecka. DET gillar jag, även om jag vet att det är helt fel sätt att gå till väga på. Men har liksom ingen direkt matlust, vill inte ha, är inge sugen alls. Försöker jag äta så känns det som jag ska kasta upp det igen på en gång. Frukt, i form av bananer och äpplen, har varit vad jag fått i mig.

Önskar som sagt att jag bara kunde stänga av allt, på en liten knapp. Alltid när det händer mig någonting, så kommer ALLT på en gång, likaså nu, även om vissa av sakerna har varit ett tag.


THIS FUCKIN SUCKS!!!


Over and out, goodnight!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0