Bekräftelsehora!!

Fattar inte!!
Man ska inte lita på människor helt enkelt, förrän då kanske man slipper bli sårad!

Det är ett virrvarr av känslor som flödar runt i mig just nu. Tror att det mestadels är ilska faktiskt. Skulle nog behöva slå på en boxningsbag. Visst är jag ledsen också, men mest arg. På mig själv framförallt. Alldeles för jävla godtrogen. Vill alltid tro det bästa om folk. Även om jag måste erkänna att det i det här fallet finns många bra sidor också så väger inte dom upp det här. Återigen har jag förlorat det lilla förtroendet jag lyckats bygga upp.
Fast egentligen är jag inte förvånad över det här, har haft det på känn. Har vetat hela tiden att "du" varit en riktig jävla bekräftelsehora!!! Förmodligen även därför som jag inte "gått vidare" med mina känslor. För det förnekar jag inte att jag haft. Har även gråtit floder av tårar över dig redan. Kommer säkerligen bli några liter till. Känner mig så jävla grundlurad. Trodde du var annorlunda!! Men med det jag vet nu så inser jag att det spelar ingen roll hur man ser ut eller vad man har varit med om tidigare.


Tack så jävla mycket för krossen.....
nu behöver du bara vänta på returen!!

JÄVLA SVIN!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0