Vitt vitt vitt!

Herregisses vad det börja toksnöa! :) Var nyss ute en sväng å det var då inte nå kul väder att köra bil i! N O L L sikt! Det var knappt man såg mötande bilar, och trottoarkanterna fick jag gissa mig till vart dom var nånstans, men jag tog mig fram och tillbaka iallafall pjuh!

Är ju på arbeitet idag, där det nalkas flytt och packandet är i full gång. Dock i form av oorganisation och kaos, enligt mig, men jag tänker inte lägga mig i!! Säger bara att jag skulle ha gjort väldigt annorlunda, och grattis till dom som får ta rätt på skiten sen, bl.a. jag själv :/

Jobbar 3 pass denna vecka, fuck!!
Hoppas den svischar förbi fort fort fort!

För inte nu till helgen men nästa, DÅ händer det grejjer ;)
Har två suuuuperroliga saker att se fram emot då!!
Men jag håller på det ett tag till ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0