skrattretande!

 
Vad komiskt det kan bli ibland när folk inte tänker sig för.
Kan inte låta blir att skratta för mig själv när, personer som
försöker framhäva sig själva och deras liv som så perfekta, gör bort sig!
Dom verkar leva i en liten rosa drömvärld där dom kan få alla
att tro på deras historier hit och dit om ditt och datt.
Ofta är dom väldigt snabba att klandra och klaga på andra runt omkring dom
och peka med hela handen på deras fel och brister, men tänker inte själva
på hur korkade dom ser ut, när dom gör liknande saker eller rent utav samma.
 
 
Jag har fått nog av all falskhet nu! Tänker inte ta det helt enkelt!
Jag är absolut inte världens bästa födda barn, jag har snackat skit,
jag har gått bakom ryggen, jag har varit falsk osv.
Det tror jag alla har nån gång, ingen är fan perfekt!
Så ingen kan försöka inbilla mig någonting annat iallafall.
Jag har grym ångest över vissa saker som jag har sagt och gjort!
Men jag kommer iallafall försöka att göra så gott jag kan för att inte göra om
samma misstag igen!

Snackar nån skit om nån av mina kompisar så kommer det komma fram
till personen i fråga, så lita för faaan inte på mig!! Jag vill inte höra och jag litar inte på NÅN!!
(Iallafall väldigt få personer just nu!!)
 
 
OVER AND OUT!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0