Pluggar!!

 
Det var länge sen kan jag säga!! Vågar jag räkna åren sen jag gick
ut skolan, hmm nejje!! Men så länge sen var det nog som jag pluggade
inför ett prov eller liknande.
 
Nu sitter jag på jobbet och läser igenom tävlingsreglementet! Pjuh!
Ska, om det nu gick vägen, gå gröna kortet kursen nu i början av januari.
Sista anmälan var dock i fredags, men det hade ju klantiga jag missat,
men skickade ändå ett mail till dom igår, så jag hoppas hoppas och håller
tummarna att dom är snälla och låter mig vara med ändå.
 
Ska jag vara ärlig så har jag inga som helst förväntningar på att jag ska
komma ut och tävla alls, vet inte om mina nerver fixar det, haha, men skulle
jag ändå bara vips lyckas bli proffs och få ett lugnt psyke bara sådär,
så har jag iallafall möjligheten när jag redan har kortet :)
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0